דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גלו איך לחגוג בר מצווה בכותל בלי הוצאה מיותרת 

מאת    [ 25/01/2014 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 1736 פעמים ]

גלו איך לחגוג בר מצווה בכותל בלי הוצאה מיותרת

שבעתם מהאירועים השגרתיים באולם? מחפשים רעיון מקורי לחגיגת בר מצווה מיוחדת בעלת תוכן יהודי מובהק? תחשבו מחוץ לקופסא, תיזכרו בריגוש שכל ביקור בירושלים מלווה עימו, תחשבו על בר מצווה יהודית אמיתית בכותל ודמיינו אירוע מרגש ומלא קסם.  

אווירה קסומה של אלפי חוגגים

רק בירושלים יש את האווירה האמיתית והנכונה באמת לשם קיום טקס עליה לתורה של הבן היקר שלכם. מנהלת הכותל מאפשרת לערוך טקסי בר מצווה בימי שני וחמישי שאלו הם הימים בהם מוציאים את ספר התורה. בימים אלו מאות חוגגים מגיעים מכל קצוות הארץ וגם מכל העולם כולו כדי לחגוג את היום המיוחד שבו נכנס הילד לעול המצוות. מדובר על טרנד מאוד חזק בתחום הפקות אירועי בר מצווה בין השאר מכיוון שאירוע כזה גם מעניק ערך מוסף כי אפשר לשלב בו סיורים במנהרת הכותל, בשרשרת השורות, במרכז דוידסון או ברובע היהודי.

ככה זה עובד

כדי להספיק את הכול ולהגיע לירושלים לפני שרחבת הכותל נהיית צפופה מאדם, יוצאים מוקדם בהסעה מאורגנת. בדרך אפשר לעצור לאכול ארוחת בוקר אך חשוב לזכור כי יש להגיע מוקדם ככל האפשר לשער הכניסה כדי ליהנות מהאווירה של ירושלים בלי פקקי תנועה מתישים. אנו ממליצים להודיע לאורחים להתאסף בנקודת היציאה מוקדם ככל האפשר כדי להגיע לירושלים עד השעה תשע בבוקר. על מנת לערוך את הטקס עצמו נכנסים לרחבת הכותל דרך אחת משתי הכניסות המרכזיות; הראשונה היא דרך שער האשפות והשנייה היא דרך שער ציון. את הדרך לאחד השערים אנו ממליצים בחום לערוך עם להקת מתופפים או קלייזמרים שיחכו לכם בדיוק כשתרדו מהאוטובוס. הלהקה תעגן ותנחה את  התהלוכה שתיפתח עם תרוגות שופר כהכרזה על תחילת התהלוכה ומייד תתחיל להניע את קהל האורחים  לשיר ולשמוח עם שירים ישראלים מוכרים כמו: עם ישראל חי, הבאנו שלום עליכם, שישו ושימחו בשמחת תורה ועוד. מפעם לפעם התהלוכה תעצור ויפתח מעגל של ריקוד כאשר החתן מונף אל על והשמחה לא יודעת גבולות. אם בוחרים את המסלול הקצר יותר דרך שער האשפות גם כן אפשר לעשות המון שמייח.

לאחר שמגיעים לשער הכניסה לכותל

לאחר ההגעה לכניסה לכותל, הלהקה נשארת בחוץ ואתם ממשיכים לתוך רחבת הכותל להוצאת ספר התורה והנחת התפילין. בשביל הטקס חשוב להביא סוכריות כדי לקיים את המנהג לזרוק סוכריות בזמן בו עולים לתורה חתן בר המצווה ובני המשפחה  שלו. כדי לסמן את סיום הטקס אפשר להפריח בלונים ואז יש המון זמן להצטלם עם בובת תדמו"ר ולנשנש ממגשי הפירות שיארגנו עבורכם מראש. אחרי זה תצאו לסיור מודרך במקומות מעניינים בירושלים ובסיום הטיול האוטובוס ייקח אתכם למסעדה המושלמת לארוחת צהריים חגיגית שתסיים את היום החגיגי הזה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב